تنها۱۷۰ میلیارد ریال از بودجه امسال شهرداری میاندوآب تحقق یافته است / ساماندهی نیروی انسانی از موارد ضروری در شهرداری است
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
شناسه : 269662
5

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: هم اکنون 9 ماه که از سال 96 گذشته تنها170 میلیارد ریال از بودجه تحقق یافته است که این رقم نیز با احتساب وام 30 میلیارد ریالی بوده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فخرالدین آذریان، امروز در آئین معارفه شهردار جدید میاندوآب با بیان اینکه امروز بعد از مدت ها شاهد معرفی شهردار جدید این شهر هستیم، اظهار کرد: یکی از انتظارات مردم از اعضای شورای پنجم شهر، انتخاب و معرفی شهردار بود که امروز شاهد آن هستیم.

رئیس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه در گذشته، خدمات ارزنده ای در این شهر انجام گرفته است، افزود: شهردار جدید میاندوآب؛ فردی با تجربه؛ متخصص و کاردان و دارای سابقه شهرداری است که با رای اعضای شورای شهر انتخاب شده است.

وی به دیدار تعدادی از اعضای شورای شهر با وزیر کشور اشاره کرد و گفت: اردیبهشت ماه سال آینده، وزیر کشور از رودخانه زرینه رود و ساحل سازی آن و پتانسیل های منطقه بازدید کرده و تصمیمات لازم گرفته می شود.

آذریان با بیان اینکه 70 میلیارد بدهی داریم، تصریح کرد: برخی جاها بدهی لازم است و این به معنای این نیست که کاری انجام نگرفته، اما نباید منفعت طلبی و سیاسی بازی کرد و باید با تمام قدرت برای جبران بدهی تلاش کنیم.

رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به اینکه بودجه امسال 550 میلیارد ریال تصویب شده است، اظهار کرد: اما هم اکنون 9 ماه که از سال 96 گذشته تنها170 میلیارد ریال از بودجه تحقق یافته است که این رقم نیز با احتساب وام 30 میلیارد ریالی بوده است.

وی  با تاکید بر اینکه بودجه باید منطقی باشد، افزود: تلاش مضاعف می کنیم تا مجموعه و نیروهای شهرداری با همدلی به سمت توسعه شهر حرکت کنیم.

آذریان با اشاره به موضوع پسماند و با بیان اینکه برخی دست ها مانع بودند، گفت: با درایت و مدیریت این موضوع در اولین فرصت حل می شود.

رئیس شورای شهر میاندوآب به ظرفیت رودخانه زرینه رود این شهر اشاره و تصریح کرد: ان شالله با اقدامات لازم، ساحل زرینه رود را به تفرجگاه و پتانسیلی برای شهرداری و شهر تبدیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم علی رغم همه کارهای انجام گرفته از خدمات شهری ناراضی هستند، اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی یکی از موارد ضروری است که باید انجام گیرد.

آذریان هم چنین گفت که شورای شهر از همه سرمایه گذاران دعوت به همکاری می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.