تشریح نتایج سفر اعضای شورا و شهردار میاندوآب به پایتخت/ به نتایج خوبی دست یافتیم
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۴۲
شناسه : 270977
11

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: در سفر برخی اعضای شورای شهر به همراه شهردار به تهران و دیدار به همراه محبی نیا نماینده مجلس، با وزا و معاونین آنها،  درخواست های خود را به آنها ارائه کردیم که با نظر مساعد آنها روبرو شد.

پ
پ

فخرالدین آذریان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در تشریح جزئیات و نتایج سفر برخی اعضای شورای شهر و شهردار میاندوآب به تهران، اظهار کرد: هفته گذشته بنده، قهرمانی و رحیمی سه عضو شورای شهر به همراه ملکی شهردار و رضایی مدیر برنامه ریزی شهرداری با هماهنگی محبی نیا، نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، سفری به تهران داشته و با برخی از وزرا و مسئولین کشوری دیدار کردیم.

رئیس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه در ابتدا با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، درخواست های خود را به محبی نیا ارائه کردیم، گفت: در این سفر با معاونین پارلمانی و عمرانی وزیر کشور، وزیر دفاع، رئیس سازمان تامین اجتماعی، معاون اقتصادی بانک شهر و رئیس بانک شهر در شمالغرب کشور، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و وزیر اقتصاد و دارایی دیدار داشتیم.

وی افزود: اخذ دستور وام احداث کارخانه آسفالت به مبلغ 1/5 میلیارد تومان، اخذ دستور تخصیص اعتبار برای ساماندهی و پوشش کانال های سطح شهر و نیز خرید ماشین آلات خدمات شهری از جمله دستگاه های زباله خور و جاروب مکانیزه و دستور تاسیس مجتمع خدماتی عرضه سوخت و نیز درخواست نردبان برای آتش نشانی از جمله نتایج دیدار با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها بود.

آذریان با اشاره به اخذ دستور برای آزادسازی 18 متری که در داخل محدوده کارخانه قند قرار گرفته از وزیر دفاع، تصریح کرد: هم چنین در این دیدار موضوع سرمایه گذاری اتکا با احداث کارخانه باطری سازی و انتقال کارخانه قند به بیرون از شهر به دلیل قرار گرفتن در منطقه مسکونی و داخل شهر و افزایش ظرفیت آن به 10هزار تن مطرح شد و وزیر دفاع نیز قول مساعد دادند.

رئیس شورای شهر اظهار کرد: درخواست بخشش جریمه و تقسیط بیمه و معوقات کارکنان و پیمانکاران شهرداری و درخواست شبانه روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی و تجهیز آن از رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور نیز از نتایج دیدار با نوربخش بود که با قول مساعد وی همراه بود.

وی به موضوع سرمایه گذاری بانک شهر در پروژه های عمران شهری اشاره و با بیان اینکه این درخواست را به معاون اقتصادی بانک شهر ارائه کردیم، گفت:  در دیدار معاون اقتصادی بانک شهر و رئیس بانک شهر در شمالغرب کشور، احداث بانک شهر را در میاندوآب مطرح کردیم که برای طی مراحل ارسال شد.

آذریان طرح موضوع ساماندهی زرینه رود، تغییر کاربری و الحاق برخی زمین ها و طرح تفضیلی شهر میاندوآب را از جمله درخواست ها در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد و افزود: درخواست اعطای تسهیلات کم بهره برای 500 واحد مسکونی بافت فرسوده را نیز در این دیدار به معاون وزیر ارائه کردیم.

رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: موضوع بدهی شهرداری میاندوآب به اداره دارایی از بابت کسورات کارکنان و پیمانکاران و درخواست تقسیط آنها و نیز افزایش ارزش افزوده واریزی ماهانه به شهرداری و اخذ دستور تاسیس بانک شهر را نیز در دیدار با وزیر اقتصاد و دارایی مطرح کردیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.