شهید چمران بهترین الگو برای اساتید امروزی است
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
شناسه : 308986
2
امام جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: شهید چمران، حق‌شناس، زمان‌شناس و دشمن‌شناس بود و به‌موقع به تکلیف خویش عملکرد و این چنین انسانی قطعاً بهترین الگو می‌تواند باشد.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به ویژگی‌های شهید چمران، اظهار کرد: شهید چمران، شخصیتی جامع و کم‌نظیر و یک انسان در تراز انقلاب و الگو و معیار برای اساتید دانشگاه است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: شهید چمران شخصیتی علمی، انقلابی، مبارز و عارف و دانشمند بودند و فعالیت‌های علمی و مبارزاتی وی از پاوه و اهواز گرفته تا لبنان برای هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه شهید چمران بهترین الگو برای اساتید امروزی است، گفت: شهید چمران، حق‌شناس، زمان‌شناس و دشمن‌شناس بود و به‌موقع به تکلیف خویش عملکرد و این چنین انسانی قطعاً بهترین الگو می‌تواند باشد.

حسن‌زاده با بیان اینکه امروز نیز اساتید بسیجی وظیفه دارند تا زمان‌شناس و دشمن‌شناس باشند، تصریح کرد: امروز استاد در تراز انقلاب آن کسی است که قدرت تبیین داشته و حقایق را بشناسد و بشناساند و به وظیفه خود عمل کند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: انقلاب اسلامی هرکجا نیاز داشت، شهید چمران در آنجا حاضر شد و به رسالت خویش عمل کرد و امروز همین نگاه باید در اساتید بسیجی و انقلابی باشد.

وی با تأکید بر اینکه جهاد تبین یکی از مهم‌ترین رسالت اساتید بسیجی و انقلابی است، اظهار کرد: تبیین دستاوردها و واقعیت‌های موجود، وظیفه همه دلسوزان نظام اسلامی است تا نسل‌های جوان جامعه را با حقایق انقلاب اسلامی و خدعه‌های دشمنان آشنا کنند.

حسن‌زاده با بیان اینکه در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان، رسالت اساتید بسیجی بسیار سنگین است، گفت: در مقابل این جنگ باید تبیین کرد و دستاوردها و واقعیت‌ها را به مردم انتقال داد و این یکی از رسالت‌های اساتید بسیجی است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.