اساتید دانشگاه، شهید چمران را الگوی خویش قرار دهند
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
شناسه : 308983
2
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: شهید چمران از نظر علمی یک استاد به‌تمام‌معنا، عارف و ایثارگر و جهادگر بودند و اساتید باید شهید چمران را الگوی خویش قرار دهند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام میثم فیاضی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید در میاندوآب با اشاره به ویژگی‌های شهید چمران، اظهار کرد: شهید چمران شخصیت جامع‌الاطراف بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: شهید چمران از نظر علمی یک استاد به‌تمام‌معنا، عارف و ایثارگر و جهادگر بودند.

وی با تأکید بر اینکه اساتید باید شهید چمران را الگوی خویش قرار دهند، گفت: اساتید نقش‌برجسته و مهمی در تربیت دانشجویان و آینده‌سازان دارند و باید در راه این تربیت، بهترین‌ها را الگوی خویش قرار دهند.

فیاضی با اشاره به اینکه اساتید شایسته در موفقیت‌ها نقش مهم و برجسته‌ای دارند، تصریح کرد: کار بزرگ اساتید، رساندن جامعه به بلوغ فکری است که اگر این بلوغ فکری در جامعه‌ای نباشد، آن جامعه افول می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه بصیرت نقش مهمی در موفقیت‌ها دارند، اظهار کرد: تمام تلاش دشمنان بر این است که نظام را به چالش بکشند و از اول انقلاب نیز یک روز از این موضوع غافل نشده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به سمت جنگ ترکیبی روی آورده است، گفت: جنگ امروز، جنگ افکار و اندیشه‌ها است و دشمن‌روی آن سرمایه‌گذاری کرده و لذا باید هوشیار بوده و اساتید بسیجی نیز در آگاه‌سازی این موضوع نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.