شهید چمران الگو و معیار برای اساتید انقلابی است
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۸
شناسه : 308974
3
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت:شهید چمران یک انسان در تراز انقلاب و الگو و معیار برای اساتید انقلابی است.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید، اظهار کرد: شهید چمران یک انسان در تراز انقلاب و الگو و معیار برای اساتید انقلابی است.

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه اساتید باید شهید چمران‌ها را الگوی خویش قرار دهند، گفت: شهید چمران در زمانی که انقلاب نیاز داشت با آنکه از بالاترین جایگاه علمی برخوردار بود؛ ولی در جبهه‌ها حضور یافت و از مرزهای کشور و انقلاب دفاع کرد.

وی گفت: ویژگی‌های اعتقادی، فکری و مدیریتی از شهید چمران یک معیار و الگوی کامل و در تراز انقلاب اسلامی ساخته است که رهبر معظم انقلاب نیز تعاریف بسیار زیبایی از ایشان دارند.

جلالی با اشاره به اینکه یکی از اهداف کلان، راهبردی و حیاتی برای انقلاب اسلامی، تربیت نسلی متناسب و هماهنگ با آموزه‌های اسلام و مکتب تشیع در کنار علوم جدید بوده است، تصریح کرد: ازاین‌رو اساتید حوزه و دانشگاه نقشی مهم و تعیین‌کننده در تربیت انسان در تراز انقلاب دارند که در این زمینه نیز شهید چمران می‌تواند بهترین الگو باشد.

امام‌جمعه چهاربرج هم چنین به رسالت امروز اساتید بسیجی نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده و در این عرصه نقش و رسالت اساتید بسیجی در امر جهاد تبیین بسیار مهم و تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.