رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با کرونا ضروری است
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
شناسه : 301475
4
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: تنها راه عبور از شرایط کرونایی رعایت پروتکل ها، واکسیناسیون و فاصله گذاری اجتماعی است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، صمد اکبری در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه ‌و مدیریت ویروس کرونا در میاندوآب با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در سطح کشور، اظهار کرد: باتوجه به بازگشت حاجیان و نزدیک بودن به ایام محرم و پیاده روی اربعین، اگر پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک رعایت نشود بازگشت به روزهای سیاه کرونایی دور از انتظار نخواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب با تاکید بر توجه به دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی، افزود: تنها راه عبور از شرایط کرونایی رعایت پروتکل ها، واکسیناسیون و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی گفت:طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، کارکنان و مراجعین ادارات موظف به استفاده از ماسک هستند.

اکبری با اشاره به اهمیت آگاه سازی به مردم، تصریح کرد: از اصحاب رسانه تقاضا داریم مردم را نسبت به عواقب عادی انگاری شرایط آگاه سازند.

شهرام احمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان، گفت: میاندوآب طیق آخرین بروزرسانی در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان، از مردم درخواست داریم نسبت به رعایت دستورالعمل ها و تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.