دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی تبیین شود/ انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و اقتدار داد
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
شناسه : 292959
2

امام جمعه میاندوآب گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی، در همه موضوعات تبیین و تشریح شود تا جوانان و نسل امروزی با دستاوردها آشنا شوند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب اظهار کرد: امام راحل(ره) با اتکال به خداوند متعال در مقابل طاغوت و دنیا ایستاد.

امام جمعه میاندوآب افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی، در همه موضوعات تبیین و تشریح شود تا جوانان و نسل امروزی با دستاوردها آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی، پزشکان هندوستانی در بیمارستان های ما طبابت می کردند، گفت: امروز برکت انقلاب اسلامی در سایر کشورها نیز پزشکان ایرانی به تخصص های مختلف به طبابت مشغول هستند و در زمینه شاخص های سلامت و امید به زندگی ارتقا یافته ایم.

حسن زاده با بیان اینکه ایران اسلامی الگوی بارز برای حفظ کرامت و جایگاه بانوان است، تصریح کرد: امروز بانوان در عرصه های مختلف به نقش آفرینی می پردازند و آن را در اخبار و گزارشات شاهد هستیم.

امام جمعه میاندوآب به پیشرفت های علمی اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب درصد پیشرفت های علمی به صدم درصد ها می رسید و در رتبه های پایین بود ولی امروز سرعت رشد علمی ایران اسلامی بر اساس آمارهای جهانی در دنیا رتبه نخست است.

وی به دستاوردهای سیاسی نیز اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی مردم در سرنوشت خود نقش داشته و تمام مسئولان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند.

حسن زاده با بیان اینکه امروز دشمنان با امپراطوری رسانه ای جای حق و باطل را عوض می کنند، تصریح کرد: دشمنان با امپراطوری رسانه ای عربستان و آمریکای ضد حقوق بشر را مدافع حقوق بشر و ایران اسلامی را که نماد بارز حقوق بشر است، ضدحقوق بشر می نامند.

امام جمعه میاندوآب افزود: ایران اسلامی امروز به ابرقدرت تبدیل شده است به گونه ای که نخستین صحبت سران دنیا در مورد ایران و قدرت ایران است.

وی به پیشرفت های عمرانی در کشور اشاره و اظهار کرد: در بحث عمرانی و توسعه خدمات و دسترسی مردم به خدمات مانند ریلی، گاز و برق و مخابرات و آب ….، امروز ایران اسلامی قدم هایی برداشته که بی سابقه بوده است و علاوه بر مناطق شهری، روستاها نیز در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته اند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: همه باید حول محور ولایت جمع شده و به جای اختلاف، دستاوردها را بیان و آنها را تبیین کرد.

حسن زاده افزود: ایران اسلامی امروز در دنیا در زمینه های مختلف پزشکی، علمی و تحقیقاتی در رتبه های نخست یا جزو چند کشور انگشت شمار در دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه مقاومت و اقتدار هزینه دارد، تصریح کرد: به حول قوه الهی با ولایت‌مداری در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم تا بر بیکاری و مشکلات اقتصادی و…. غلبه کنیم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید از دوقطبی و دو دستگی خودداری کرد، گفت: ان شالله با معنویت و اتحاد به سرمنزل مقصود برسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.