حمله موشکی به عین الاسد نمایش اقتدار ایران اسلامی بود
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 298175
12
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: این اقدام نشان داد که ما در قله اقتدار هستیم و آنقدر توانمندی داریم که بتوانیم مجهزترین پایگاه آمریکایی را در منطقه موشک باران کنیم.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالگرد حمله موشکی سپاه به عین الاسد، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی یک داغ سنگینی بر دل ملت ایران و مردم آزاده جهان بود که توسط جنایتکارترین فرد روی زمین انجام گرفت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تاریخ این جنایت را که جنایت علیه بشریت بود، هرگز فراموش نمی کند، افزود: کشوری که دارای خوی وحشی گری و جنایت بوده و داعش را بوجود آورد ه بود، مدافع مردم مستضعف و آزاده جهان را با خوی وحشی گری خود به شهادت رساند و این فراموش شدنی نیست.

وی گفت: حرکت دلاورمردان یگان موشکی سپاه در حمله موشکی به عین الاسد به عنوان نخستین اقدام، یک مرهمی بر دل زخمی ملت ایران بود.

مجتهد شبستری تصریح کرد: این حمله موشکی دل غمدیده مردم ایران و ملت‌های مظلوم جهان را تا حدی التیام بخشید و پاسخ و جزای جنایتکاران آمریکایی بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتقام سخت و نهایی نیز ادامه دارد که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود، اظهار کرد: این سیلی نخست فقط مرهمی بر زخم های مردم غمدیده بود و قطعا انتقام سخت در راه است.

وی افزود: این اقدام نشان داد که ما در قله اقتدار هستیم و آنقدر توانمندی داریم که بتوانیم مجهزترین پایگاه آمریکایی را در منطقه موشک باران کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.