کمیته ویژه‌ای برای تحقق شعار سال تشکیل شود
۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
شناسه : 306609
1
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشنهاد می کنیم کمیته‌ای تشکیل شده و وظیفه و نقش ارگان‌های مختلف و هم چنین بررسی عملکرد آنها در مورد تحقق شعار سال مشخص شود و آنهایی که وظایف خود را انجام می‌دهند تشویق و آنهایی که به وظایف خود عمل نکردند نیز بازخواست شوند.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال به نام “مهار تورم و رشد تولید” سمت و سوی حرکت مسئولان را مشخص کردند، اظهار کرد: این شعار باید در محور برنامه های مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در دولت، مجلس و قوه قضائیه باید سمت و سوی برنامه ها به سمت تحقق شعار “مهار تورم و رشد تولید” باشد.

وی گفت: مجلس باید در راستای تحقق شعار سال ریل گذاری کرده و دولت نیز در این مسیر حرکت کند و هدف و مقصود رسیدن به تحقق شعار سال باشد.

مجتهد شبستری تصریح کرد: مجلس می تواند با تصویب قوانین به رشد تولید کمک کرده و نیز در قوانینی که دست و پا گیر تولید کنندگان شده است نیز بازنگری کند تا تولیدکنندگان به امر رشد تولید تشویق شده و این مسیر برای تولید کنندگان تسهیل شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دولت باید مسیر تولید را تسهیل کند، اظهار کرد: در این زمینه برخی اقدامات مثلا در زمینه صدور مجوزها و پروانه انجام شده اما گاهی شنیده می شود که تولید کنندگان مشکلاتی را در امورات بانکی دارند که لازم است دولت بانک ها را در این راستا توجیه کرده و بنگاههای اقتصادی و کارخانجات به خاطر بدهی تعطیل نشوند.

وی افزود: پیشنهاد می کنیم کمیته‌ای تشکیل شده و وظیفه و نقش ارگان‌های مختلف و هم چنین بررسی عملکرد آنها در مورد تحقق شعار سال مشخص شود و آنهایی که وظایف خود را انجام می دهند تشویق و آنهایی که به وظایف خود عمل نکردند نیز بازخواست شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.