جهان اسلام حامی مردم مظلوم فلسطین است
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 312258
6
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهان اسلام در حمایت از مبارزان و مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده و شعار حمایت را می‌دهند که نشان‌دهنده این است مسئله فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی و عملیات طوفان الاقصی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: رزمندگان مبارز فلسطینی عملیات غافلگیرانه‌ای علیه اشغالگران غاصب انجام دادند که در طول مبارزات بیش از ۷۰ساله مردم فلسطین، نقطه علف محسوب می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این عملیات و نحوه انجام آن رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد، افزود: سران رژیم صهیونیستی نیز به غافلگیرشدن در این عملیات و تلفات سنگینی که مرتکب شدند، اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه سران رژیم صهیونیستی همیشه دم از سیستم اطلاعاتی و امنیتی قوی خود می‌زدند، گفت: رژیم صهیونیستی همیشه مدعی بود که سیستم اطلاعاتی قوی داشته و حتی تحرکات رزمندگان فلسطینی را نیز رصد می‌کند درحالی‌که این عملیات نشان داد این توهمی بیش نبوده و رزمندگان فلسطینی توانستند گنبد به‌اصطلاح آهنین و سیستم های امنیتی رژیم صهیونیستی را درهم شکنند.

دیرباز با بیان اینکه بعد از اتفاقات، رژیم صهیونیستی دست به جنایت دیگری زده و زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشیده و خوی خونخواری و جنایت‌کار خود را به نمایش می‌گذارد، تصریح کرد: جهان اسلام در حمایت از مبارزان و مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده و شعار حمایت از فلسطین و غزه را می‌دهند که نشان‌دهنده این است که امت اسلامی در دفاع از فلسطین بیدار بوده و مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می‌داند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حتی مسلمانان در کشورهای اروپایی نیز در حمایت از فلسطین‌ها به میدان آمده‌اند و این موضوع نیز حائز اهمیت است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد رژیم صهیونیستی، افزود: رژیم صهیونیستی اگر به جنایات خود ادامه دهند در آن صورت ضربات مهلک‌تری دریافت کرده تا ان شالله این رژیم ستمگر به‌زودی نابود شده و فلسطین در اختیار خود مردمانش باشد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.