ثبت ۲۴۷۰ واقعه ازدواج در میاندوآب/ ولادت و ازدواج در مناطق شهری بیشتر از روستایی است
۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
شناسه : 260402
4

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به آمار وقایع حیاتی در این شهرستان، گفت: در سال گذشته تعداد دو هزار و ۴۷۰ مورد ازدواج در میاندوآب ثبت شده است.

پ
پ

رضا لقایی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه سال گذشته  دو هزار و ۴۷۰ مورد ازدواج در این اداره ثبت شده است، گفت: از این تعداد ازدواج ثبت شده، یک هزار و ۳۹۴ مورد شهری و یک هزار و ۷۶ مورد نیز روستایی بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به اینکه در سال گذشته، تعداد پنج هزار و ۲۳۷ واقعه ولادت در اداره ثبت احوال میاندوآب ثبت شده است، افزود:  از این تعداد دو هزار و ۷۳۳ مورد نوزاد پسر و دو هزار و ۵۰۴ مورد نیز نوزاد دختر بوده است.

وی تصریح کرد: از مجموع ولادت های ثبت شده، تعداد دو هزار  ۷۴۵ مورد شهری و دو هزار و ۴۹۲ مورد نیز روستایی بوده است.

لقایی هم چنین به آمار فوت سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: بررسی آمار ۱۲ ماهه سال گذشته، ثبت یک هزار و ۲۳۹ مورد واقعه وفات در اداره ثبت احوال میاندوآب نشان می دهد.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به صدور ۹ هزار و ۵۴۱ فقره شناسنامه مکانیزه در ۱۲ ماهه سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت بیش از ۳۰ هزار فقره کارت ملی هوشمند در میاندوآب صادر شده است.

لقایی تصریح کرد: در بین پسران نام های محمد، محمدطاها، علی، امیرعلی و حسین بیشترین فراوانی را در بین اسامی انتخابی والدین برای نوزداشان را داشته و در بین دختران نیز نام های فاطمه، زهرا، یسنا، رها و نازنین زهرا بیشتری فراوانی را داشته اند.

هم چنین بررسی آمارها نشان می دهد که آمار طلاق در مناطق شهری بیشتر از آمار طلاق در مناطق روستایی بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.