حاج قاسم، ذوب در ولایت بود/ مکتب شهید سلیمانی الگوی ملت‌های آزاده دنیا است
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 304520
7
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم، انسانی بی بدیل و مردی از جنس مردان الهی و مطیع محض و ذوب در ولایت بود و به ولایت عشق می ورزید.
پ
پ

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم، انسانی بی بدیل و مردی از جنس مردان الهی بود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه حاج قاسم مدیری جهادی بود، افزود: حاج قاسم  فقط برای خدا کار می کرد.

وی به ولایتمداری و ولایت پذیری شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم مطیع محض و ذوب در ولایت بود و به ولایت عشق می ورزید و این را اطرافیان ایشان بهتر می دانند.

عیسی زاده با اشاره به اینکه حاج قاسم، مرد همیشه در میدان بودند، تصریح کرد: شهید سلیمانی را کوههای سر به فلک کشیده شده در منطقه، مرزهای لبنان و سوریه و مردم مستضعف می شناسند که در سخت ترین عملیات ها وارد میدان شده و مقتدرانه و پیروزمندانه بیرون آمد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاج قاسم، مردی بودند که حتی دشمنان نیز با احترام از ایشان نام می بردند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی، آرامش مردم ایران بود، اظهار کرد: حاج قاسم کاخ های غرب را به لرزه در آورده بودند و دشمنان از نام و هیبت ایشان شبانه روز در وحشت بودند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی، الگوبخش تمام ملت های آزاده جهان شده است، گفت: امروز نسل سلیمانی ها، راه شهیدان سلیمانی ها، باکری ها، کاظمی ها، خرازی ها، بروجردی ها، کاوه ها، خدایی ها و مردانی ها ادامه می دهند.

عیسی زاده تصریح کرد: راه و مکتب شهید سلیمانی، مانند شهید سلیمانی شدن است، اینکه زیاد کار و تلاش کنی و کمتر بگویی، نه اینکه کاری نکنی و زیاد بگویی و شهید سلیمانی نیز شبانه روز تلاش و به مردم خدمت می کرد بدون اینکه چیزی بگوید یا دوربینی در کار باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.