بارش برف و شکستن درختان دلیل قطعی برق در برخی مناطق میاندوآب/ امداد‌رسان به ۳۰۰ خودرو گرفتار در کولاک امدادرسانی کردند
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
شناسه : 291834
12

بارش برف در میاندوآب، سبب شکستن درختان، قطعی برق  و گرفتار شدن تعدادی خودرو در برف و کولاک شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، کندی تردد در خیابان‌ها، شکستن شاخه‌های درختان به تبع آن افتادن این شاخه‌ها بر روی سیم‌های برق و قطعی برق و تردد تنها با زنجیرچرخ بخشی از مشکلات پیش روی مردم میاندوآب با بارش سنگین برف بود.

از سوی دیگر بارش برف در  محور میاندوآب –  مهاباد و عدم تجهیز خودروهای عبوری به زنجیر چرخ ترافیک سنگین و کندی رفت و آمد در این محور حاکم کرد.

در این زمینه رییس هلال‌احمر میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به گرفتار شدن تعدادی خودرو در برف در محورهای مواصلاتی میاندوآب، گفت: امدادگران این شهرستان در پی بارش برف و کولاک به ۳۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک  امدادرسانی کردند.

نادر افشارلو اظهار کرد: این تعداد خودرو در محور میاندوآب- مهاباد در کولاک گرفتار شده بودند که در دو مرحله توسط  پلیس راه، هلال احمر و عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب‌ نجات داده شدند.

بارش برف و  قطعی برق در برخی مناطق میاندوآب

هم چنین بارش برف علاوه بر گرفتار کردن تعدادی خودرو  در محور میاندوآب، سبب شکستن درختان و قطعی برق در برخی مناطق میاندوآب نیز شد.

در این رابطه نیز جمال کاظمی رئیس اداره برق میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: درختان به سبب سنگینی برف شکسته شده و باعث قطعی برق در برخی مناطق شهر شدند.

وی افزود: بعد از این موضوع، مأموران و اکیپ های فنی شرکت برق با تمام توان برای رفع مشکل بوجود آمده تلاش کرده و آن را رفع کردند که خوشبختانه هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.