توزیع ۱۴۰۰ پرس غذای نذری به مناسبت میلاد امام رضا(ع)/ ۸۸۸ بسته معیشتی بین نیازمندان میاندوآب توزیع شد
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۲
شناسه : 300912
2
مسئول کانون خدمت رضوی در میاندوآب خبر داد؛ مسئول کانون خدمت رضوی در میاندوآب از توزیع یک هزار و 400 پرس غذای متبرک نذری و 888 بسته معیشتی به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا(ع) خبر داد.
پ
پ

محمد محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: به مناسبت ولادت باسعادت ثامن الائمه، امام علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت در شهرستان میاندوآب برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود.

مسئول کانون خدمت رضوی در میاندوآب افزود: در این راستا به مناسبت دهه کرامت و میلاد ثامن الائمه(ع) و به نیت امام هشتم، ۸۸۸ بسته معیشتی به همت خادمیاران آستان قدس رضوی و خیرین در میاندوآب تدارک دیده شد.

وی گفت: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب و ماکارونی بود که در قالب طرح سفره مهربانی ۵ و با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

محمودی تصریح کرد: هم چنین یک هزار و ۴۰۰ پرس غذای متبرک نذری نیز به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا(ع) تهیه ودر بین مردم شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رضوی در میاندوآب اظهار کرد: برای تهیه این تعداد غذای متبرک و نذری ۳۵۰ میلیون ریال از طریق خیرین و خادمیاران آستان قدس رضوی در شهرستان میاندوآب هزینه شده است‌.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.