تلاش دشمن برای پیشبرد جریان نفوذ جدی است/پیگیری منکرات اقتصادی در اولویت باشد
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۹
شناسه : 295613
11
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمن روی بحث نفوذ تلاش می کند، افزود: امروز مقوله نفوذ بسیار جدی است به گونه ای که در این ایام برخی بدعت ها را که نشان دهنده نفوذ است، شاهد هستیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همه باید در راستای اجرای این فریضه دینی احساس مسئولیت کرده و دست به دست هم دهیم تا امر به معروف و نهی از منکردر جامعه جاری و ساری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمن روی بحث نفوذ تلاش می کند، افزود: امروز مقوله نفوذ بسیار جدی است به گونه ای که در این ایام برخی بدعت ها را که نشان دهنده نفوذ است، شاهد هستیم.

وی با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با تاکید براینکه مداحان باید در مداحی های خود از منابع معتبر استفاده کنند، گفت: در راستای تحریف منابع روایی نیز دشمنان بی کار ننشسته اند و شیعه انگلیسی و… با استفاده از نفوذ به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند و بر روی آن برنامه ریزی می کنند.

پالهنگ در ادامه با بیان اینکه امروزه یکی از منکرات در بخش مسائل اقتصادی است، تصریح کرد: باید پیگیری منکرات اقتصادی نیز در اولویت باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: متاسفانه امروز برخی انصاف را در بازار کنار گذاشته و یک کالا را به چند برابر قیمت واقعی اش به فروش می رساند و گرانفروشی و کم فروشی را در این زمینه شاهد هستیم که باید رسیدگی شود.

وی به لزوم مقابله با آسیب های اجتماعی مانند تکدی گری و اعتیاد نیز تاکید و تصریح کرد: طبق بررسی ها بیشتر متکدیان که در سطح شهر مشاهده می شوند، غیربومی بوده و سبب مکدرشدن چهره شهرستان می شوند.

پالهنگ افزود: پدیده هایی مانند سگ گردانی و بی حجابی و بدحجابی زیبنده جامعه اسلامی ما نیست و لازم است متولیان امر نسبت به این موضوع حساسیت داشته و در این رابطه اقدامات لازم صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین با تاکید بر دقت و توجه ویژه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی واهمیت دادن برگزارکنندگان جلسات و آحاد شرکت‌کنندگان به رعایت ضوابط و فاصله‌ها در برگزاری مجالس عزای حضرت سیدالشهداء(ع) تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، هیئت های عزاداری و مردم باید نسبت به دستورالعمل های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.