انقلاب اسلامی ما را از نظام استبدادی رهایی بخشید/ قبل از انقلاب اسلامی، هویت و عزت نداشتیم
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
شناسه : 271533
5

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما را از نظام استبدادی رهایی بخشید و به نظامی متکی به رای مردم رسیدیم که توفیق بزرگی از لحاظ سیاسی است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانبخش محبی نیا امروز در مراسم افتتاح پروژه دهه مبارک فجر در میاندوآب با بیان اینکه باید از تکنولوژی روز استفاده کرد، افزود: باید از نوآوری و تکنولوژی و روش های کاری نوین در بخش ها و عرصه های مختلف استفاده کرد.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است، اظهار کرد: یکی از ظلم هایی که به انقلاب کرده ایم این است که به دستاوردهای سیاسی آن توجه نداشته ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را از نظام استبدادی رهایی بخشید، گفت: ما با انقلاب اسلامی در خاورمیانه ای که در برخی کشورهای آن حتی رانندگی بانوان را نیز برنمی تابند، به نظامی متکی به رای مردم رسیدیم که توفیق بزرگی از لحاظ سیاسی است.

محبی نیا با اشاره به اینکه ما قبل از انقلاب اسلامی، سیاست خارجی نداشتیم، تصریح کرد: ما قبل از انقلاب، هویتی به عنوان دیپلماسی خارجی نداشتیم و باید در این زمینه تلاش کرده و به آن توجه داشته باشیم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند ، تصریح کرد: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مسئولان مانند رئیس جمهور، نماینده مجلس، شورای شهر و… مستقیم و یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند.

محبی نیا با بیان اینکه باید وحدت خود را حفظ کنیم، اظهار کرد: وحدت یعنی اینکه به گونه ای صحبت بکنیم که مردم مایوس نشوند.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه یپام نور میاندوآب با اشاره به اینکه دانشگاه نباید پیرو و محقق نباید وابسته باشد، تصریح کرد: دانشگاه می تواند، فرمان هدایت جامعه را به دست بگیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.