حل مشکل بیکاری، عزم ملی می خواهد/ از ظرفیت های موجود برای توسعه و سرمایه گذاری در میاندوآب استفاده کنیم
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۹:۵۱
شناسه : 270451
4

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تنهایی نمی تواند برای رفع بیکاری اقدامی انجام دهد و همه مسئولان در بخش های مختلف باید دست در دست هم بدهند تا بتوانیم در زمینه رفع بیکاری نتیجه بگیریم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانبخش محبی نیا امروز در جمع اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهرداری میاندوآب با اشاره به اینکه میاندوآب از نظر توسعه صنعتی در رتبه های دوم و سوم استانی قرار دارد، اظهار کرد: باید از ظرفیت های شهرستان برای توسعه استفاده کرده و فضا را برای سرمایه گذاری در میاندوآب تلطیف کرد و راه اندازی پتروشیمی نیز برای همه مهم است.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: میاندوآب، مستعد سرمایه گذاری بوده و زیر ساخت ها آماده است و باید از این ظرفیت عظیم که با توجه به موقعیت ویژه میاندوآب مثلا واقع شدن در منطقه امن از نظر گسل زلزله به نحو احسن استفاده کرد و یکی از آرزوهای بنده این است که روزی میاندوآب را استان کنیم.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای بافت های فرسوده شهری، گفت: با نگاه جذب گردشگر به بافت های فرسوده، اولویت بدهیم و به زیباسازی شهر نیز توجه داشته باشیم و بنده نیز در رابطه با زیباسازی و ساماندهی زرینه رود تمام تلاش خود را انجام می دهم.

محبی نیا با اشاره به اینکه می توان از نمونه هایی که در دنیا وجود دارد برای ساماندهی زرینه رود بهره گرفت، تصریح کرد: با انجام این کار، زیبایی میاندوآب فوق العاده بیشتر شده و توسعه شهر سرعت می گیرد و می توانیم سدنوروزلو را نیز به منطقه گردشگری تبدیل کنیم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی هم چنین بر لزوم توجه به مراکز فرهنگی و گردشگری اشاره و اظهار کرد: به ساماندهی کارگاههای چوب بری در ورودی تبریز، فضای پارک ها، ورودی های شهر، لیلان چایی، فرهنگ سراها توجه داشته باشید و برخی اصناف هستند که می توان آنها را به بیرون شهر انتقال داد.

وی با تاکید بر مدیریت دارایی های عمومی، افزود: فروش املاک، درآمد نیست و توصیه می کنم که زمین ها را تهاتر نکنید و به فکر منابع پایدار باشید.

محبی نیا هم چنین در پاسخ به سوالات و پیشنهادات برخی اعضای شورای شهر در مورد معضل بیکاری و استفاده از ظرفیت های موجود برای بومی گزینی، تصریح کرد: متاسفانه آمار بیکاری بالا است و با روند فعلی نتیجه نمی گیریم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی تواند برای رفع بیکاری اقدامی انجام دهد و همه مسئولان در بخش های مختلف باید دست در دست هم بدهند تا بتوانیم در زمینه رفع بیکاری نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.