سپاه تنها پرچمدار مبارزه با داعش و تروریسم است/ ترامپ دیپلماسی بلد نبوده و سخنانش دروغ و دغل کاری بود
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
شناسه : 267002
8

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه تنها علمدار و پرچمدار مبارزه با داعش است و می خواهد داعش را ریشه کن کند.

پ
پ

همایون هاشمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه اظهارات و مواضع ترامپ کاملا خصمانه بود، اظهار کرد: ترامپ، اخلاق و ادب و عرف دیپلماسی را رعایت نکرد و بدتر از آن اظهارات وی آغشته به دروغ گویی، دغل کاری و انحراف تاریخ بود.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفاده از نام مجعول به جای خلیج فارس، افزود: خود آمریکایی بر سنگ قبر سربازان آمریکایی نوشته اند، خلیج فارس.

وی به اتهام افکنی ترامپ در مورد سپاه نیز اشاره کرد و گفت: سپاه تنها علمدار و پرچمدار مبارزه با داعش است و می خواهد داعش را ریشه کن کند.

هاشمی تصریح کرد: ترامپ به عنوان رئیس جمهور یک کشور این قدر بی ادب و گستاخ و رفتار غیرعلمی دارد و دروغ گویی می کند و بر اساس کینه توزی حرف می زند.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلوم بود که برای ترامپ یک خوراکی تهیه کرده بودند، اظهار کرد: ترامپ نشان داده که سرباز و گماشته شده تمام عیار اسرائیل و کشورهای متخاصم عربی از جمله عربستان است.

وی افزود: آمریکایی ها، همان هایی هستند که هواپیمای مسافربری ما را ساقط کردند و به عامل اینکار مدال افتخار داند و در جنگ هشت ساله نیز تمام عیار پشت صدام ایستاد و سالانه بیش از 20 میلیارد برای فروش اسحله و مهمات به خاورمیانه تلاش می کند.

هاشمی گفت: هدف آنها از فروش اسلحه به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و منطقه نیز ایجاد تفرقه و اختلاف در منطقه و در نتیجه دست یابی به منافع خویش هستند.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در مورد برجام نیز اظهار کرد: آنها همواره به دنبال دست یابی به اهداف خود و برد کامل هستند و لذا باید در مقابل آنها ایستاد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.