انجام ۶۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب در یک هفته اخیر/۴۲ پرونده تخلف صنفی تشکیل شد
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
شناسه : 299250
11
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در یک هفته گذشته 60 مورد بازرسی از واحدهای خرده و عمده فروشی سطح شهر توسط بازرسان اداره صمت انجام گرفته است.
پ
پ

اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تشدید بازرسی ها در آستانه عید نوروز در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از تخلفات، گفت: در راستای کارآیی و اثر بخشی سیاست های تنظیم بازار، بازرسی‌های مستمر توسط تیم‌های بازرسی و نظارت اداره صنعت ، معدن و تجارت  صورت می‌گیرد و در آستانه عید نوروز نیز این بازرسی ها تشدید شده است.

وی افزود: در این راستا در یک هفته اخیر ۶۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر و نمایشگاهها انجام  گرفته که ۴۲ مورد تخلف شناسایی و به صورت الکترونیکی به مراجع ذی ربط ارجاع شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب، ارزش ریالی این پرونده ها را بیش از ۴۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال عنوان و اظهار کرد:نمایشگاه، حمل مسافر(تاکسی درون شهری)، لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و سایر واحدهای صنفی محل مراجعه بازرسان در این مدت بوده است.

اسدی تصریح کرد: عدم درج قیمت ، ضرر و زیان به اشخصاص ثالث بر اثر تخلف صنفی، عدم صدور صورت حساب، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته وگرانفروشی عناوین اصلی این تخلفات بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۷ فقره شکوائیه توسط شهروندان از اصناف و کسبه بازار به اداره صمت ارائه شده است، افزود: پس از بررسی و کارشناسی های لازم، هفت مورد از تخلفات واحدهای صنفی رسیدگی و مابقی گزارشات در دست اقدام و بررسی می باشد.

اسدی گفت: در این مدت پنج مورد نیز گشت مشترک با همکاری دادگستری ، تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت ، جهاد کشاورزی و شرکت نفت صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.