اقدامات دستگاه قضاء در مبارزه با فساد، سبب امید آفرینی مردم شده است/برخورد با دانه درشت ها، جلوی فسادهای کوچک را می گیرد
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
شناسه : 292806
3
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

مهدی عیسی زاده گفت:  اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود و دیگر در لایه های میانی و پایین، کسی به خود جرات نمی دهد که خارج از قانون رفتار کرده و این امر نیز سبب امیدآفرینی در مردم می شود.

پ
پ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه در برخورد با فساد، اظهار کرد: اقدامات شایسته و انقلابی قوه قضاییه و آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

مهدی عیسی زاده افزود: امروز قوه قضاییه، علم عدالت و مبارزه با فساد را به دوش کشیده و اقدامات رئیس قوه قضاییه واقعاً موجبات امیدواری مردم شده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آیت الله رئیسی و قوه قضائیه به عنوان علمدار مبارزه با فساد، اقدامات خوبی را در مبارزه با فساد اداری انجام داده اند و توفیقاتی در این زمینه به دست آمده که جای تقدیر دارد و ما نیز از آن حمایت می کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد باید ادامه یابد، تصریح کرد: در راستای دفاع از خون شهدا و حقانیت نظام اسلامی، این اقدامات باید با قدرت ادامه داشته و عدالت در جامعه برقرار شود.

عیسی زاده با اشاره به برخورد قوه قضاییه با دانه درشت ها، اظهار کرد:  اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود و دیگر در لایه های میانی و پایین، کسی به خود جرات نمی دهد که خارج از قانون رفتار کرده و این امر نیز سبب امیدآفرینی در مردم می شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به سند تحول قضایی نیز اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد از مبانی سند تحول قضایی است که تنظیم و ابلاغ شده و باید با قدرت اجرا شود چرا که قطعا با اجرای قاطع آن، زمینه های فساد برچیده می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.