افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در میاندوآب/ 92 میلیارد ریال کالای قاچاق  در یک سال گذشته کشف شد
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
شناسه : 267273
2

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 50 درصدی را در کشفیات مواد مخدر و دستگیری داشته ایم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان، اظهار کرد: در یک سال گذشته در راستای مبارزه با سوداگران مرگ تعداد 108 طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان اجرا و مقدار 310کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

شیخ نژاد تصریح کرد:  در یک سال گذشته 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و در این راستا یک هزار و 400 نفر معتاد و قاچاقچی دستگیر و تعداد 92 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و معتادین به کمپ های ترک اعتیاد معرفی و توزیع کنندگان تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 50 درصدی را در کشفیات مواد مخدر و دستگیری داشته ایم.

وی با اشاره به اجرای 240 فقره عملیات مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان در یک سال گذشته، تصریح کرد: در این راستا در محموع 92 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و 220 دستگاه خودرو توقیف و 263 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

شیخ نژاد اظهار کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و کشفیات کالای قاچاق از لحاظ ارزش ریالی بیش از 60 درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در یک سال گذشته بیش از 20 طرح اجتماعی اجرا و 350 کلاس آموزش همگانی و 45 نمایشگاه مقابله با آسیب های اجتماعی در شهرستان برپا و 12 هزار بروشور توزیع شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.