آتش‌نشانان میاندوآب ۳۳۵ ماموریت در ۶ ماه انجام دادند
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
شناسه : 311853
1
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: در شش‌ماهه نخست امسال 335 مأموریت در حوزه‌های مختلف توسط آتش‌نشانان این سازمان در این شهرستان انجام شده است.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در شش‌ماهه نخست امسال، اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست امسال ۳۳۵ مأموریت مختلف توسط آتش‌نشانان این سازمان در میاندوآب انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: از این تعداد ۲۰۷ مأموریت مربوط به اطفای حریق در مسکونی و غیرمسکونی، ۴۲ مورد مربوط به آتش‌سوزی و سوانح رانندگی، پنج مورد جست‌وجو غریق در رودخانه‌های شهرستان، ۱۱ مأموریت مربوط به آتش‌سوزی اماکن تجاری و یک مورد خفگی با گاز بوده است.

وی افزود: هم چنین در این مدت ۲۲ مورد امداد و نجات و ۴۷ مأموریت نیز در حوزه آموزش و بازدید انجام‌گرفته است.

محمدی تصریح کرد: در شش‌ماهه نخست سال گذشته در مجموع تعداد ۵۲۱ مأموریت توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب انجام‌گرفته بود که مقایسه آمار نشان از کاهش مأموریت‌ها در شش‌ماهه نخست امسال دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اقشار مختلف، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای افراد داوطلب و علاقه‌مند به آتش‌نشانی همواره در کنار مأموریت‌ها در دستور کار این سازمان بوده است.

وی هم چنین از آماده‌بودن ۲۴ ساعته مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب برای خدمت‌رسانی به مردم خبر داد و گفت: کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب شب و روز در حال آماده‌باش برای امداد در مواقع ضروری هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.