۳ مدرسه خیرساز در میاندوآب احداث می‌شود
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
شناسه : 320864
4
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب: مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب گفت: تفاهم‌نامه احداث سه باب مدرسه خیرساز در این شهرستان امضا شد.
پ
پ

محمد نژادمحمد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به نقش خیرین مدرسه‌ساز در بهبود وضعیت فضای آموزشی شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز در میاندوآب جزو پیشتازان عرصه مدرسه‌سازی بوده و در این زمینه گام‌های اساسی برداشته‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب با بیان اینکه از ابتدای تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان، ۶۸ مدرسه در مناطق مختلف به همت خیرین مدرسه‌ساز احداث و تحویل اداره آموزش‌وپرورش شده است، افزود: هم اکنون نیز تعدادی مدرسه در مناطق مختلف این شهرستان به‌صورت خیرساز و مشارکتی در دست احداث است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه برای احداث سه باب مدرسه خیرساز در این شهرستان، گفت: این تفاهم‌نامه با حضور اعضای مجمع و خیرین مدرسه‌ساز در دفتر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی منعقد شد.

نژادمحمد تصریح کرد: این سه مدرسه با ۱۵ کلاس درس به‌صورت ۱۰۰ درصد خیرساز در روستاهای تازه کند، آغ بلاغ و گوگ تپه احداث خواهند شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه «وهاب قادری» ساخت یک باب مدرسه شش کلاسه در روستای تازه کند، «صمد رستمی» ساخت یک باب مدرسه سه‌ کلاسه واقع در روستای آغ بلاغ و «کاظم سیدی» نیز احداث یک باب مدرسه شش کلاسه واقع در روستای گوگ تپه شهرستان میاندوآب را متقبل شدند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب در کنار مدرسه‌سازی در سایر امورات نیز مشارکت داشته‌اند، تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب علاوه بر احداث مدرسه، در امر دیوارکشی محوطه‌سازی، احداث سرویس و نمازخانه نیز در مدارس بر حسب نیاز مشارکت داشته است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب اظهار کرد: هم چنین تعدادی از فرهنگیان شهرستان نیز با تخصیص بخشی از حقوق خود به امر مدرسه‌سازی، در این کار خیر سهیم شده‌اند.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات خیرین مدرسه‌ساز، افزود: اقدامات مؤثری در امر مدرسه‌سازی در میاندوآب برداشته شده و امیدواریم با کمک خیرین قدم‌های مثبتی در راستای بهبود مشکل فضاهای آموزشی برداریم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.