۱۸۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در دولت سیزدهم تکمیل شد
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 308281
3
معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان: معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با اقدامات و تلاش‌های صورت‌گرفته توانسته‌ایم تاکنون یک هزار و 800 پروژه ورزشی نیمه‌تمام مانده از سال‌های گذشته را در دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.
پ
پ

میرهادی قره سید رومیانی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در زمان شروع دولت سیزدهم، در سطح کشور حدود چهارهزار و ۸۰۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام یا در دست اجرا وجود داشت.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: بر اساس برآوردهای سال گذشته این تعداد پروژه ورزشی برای تکمیل و بهره‌برداری نیاز به ۵۲ هزار میلیارد تومان اعتبار داشتند که حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان آن نیز مجموعه‌های فنی ادارات کل استان‌ها بود.

وی گفت: با اقدامات و تلاش‌های صورت‌گرفته توانسته‌ایم تاکنون یک هزار و ۸۰۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام مانده از سال‌های گذشته را در دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

قره سید رومیانی تصریح کرد: با توجه ویژه دولت و بودجه‌ای که امسال ابلاغ شد، امیدواریم جهش خوبی را در این حوزه داشته و امسال شاهد اتمام پروژه‌های با پیشرفت ۸۰ درصد و بالاتر باشیم.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان هم چنین در مورد آخرین استادیوم آزادی میاندوآب نیز گفت: در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام‌گرفته و باتوجه‌به پیگیری که از مرکز داشتیم، معاون فنی و عمرانی شرکت توسعه این قول را دادند که تا دو ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.