۴۸ طرح در میاندوآب در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
۰۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
شناسه : 295845
14
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب‌ گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۸ طرح عمرانی و خدماتی با صرف اعتباری بالغ بر ۳۱۱ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
پ
پ

به  گزارش زرین خبر، حسام شیرازه‌محبت امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته دولت،  ۴۸ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شهرستان میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار میاندوآب افزود: در هفته  دولت امسال سه پروژه گاز رسانی به روستاها و ۱۸ پروژه مخابراتی پروژه های اولویت داری هستند که با افتتاح این پروژه ها شاهد بهره مندی ۱۰۰ درصدی روستاهای شهرستان از نعمت گاز و پوشش ۱۰۰ درصدی  مناطق شهری و ۹۰ درصدی اینترنت پرسرعت در روستاها خواهیم بود.

وی گفت: علاوه بر این پروژه ها، در طول هفته دولت امسال ۴۱ پروژه عمرانی، شش پروژه در حوزه کشاورزی و  یک پروژه آموزشی در شهرستان میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد.

شیرازه‌محبت تصریح کرد: هم چنین در طول این هفته، یک باب مدرسه ۶ کلاسه روستایی با صرف ۱۱ میلیارد ریال در روستای چلیک و سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای سوگلی تپه و گوگ تپه با صرف هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با زیربناهای ۶۰ متری افتتاح می شوند.

فرماندار میاندوآب افزود: همچنین تاسیسات جمع آوری فاضلاب نیز که از نیازهای ضروری در میاندوآب به شمار می رود با احداث شبکه جمع آوری بطول ۱۰ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال به علت شرایط کرونایی، برنامه‌های هفته دولت متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، گفت: در راستای مدیریت بهتر این بیماری، برگزاری برنامه‌های این هفته براساس پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت شدید خواهد بود و در هر حوزه با حضور مدیر متولی و تعدادی از مدیران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.