۳ مصدوم در برخورد تاکسی با جدول
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325521
2
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد:  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد یک دستگاه تاکسی با جدول بلوار در این شهرستان منجر به مصدومیت سه نفر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال اعلام حادثه رانندگی در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی در یکی از مناطق شهری میاندوآب، سریعاً اکیپ از ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه رانندگی یک دستگاه خودروی تاکسی پژو به جدول بلوار کناری در اتوبان ولایت برخورد کرده بود، افزود: این حادثه منجر به مصدومیت سه نفر شده بود.

 وی با اشاره به اینکه مأموران اعزامی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در کنار فوریت‌های پزشکی در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده بودند، گفت: مصدومان این حادثه توسط فوریت‌های پزشکی حاضر در محل حادثه سریعاً به بیمارستان انتقال یافت.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب تصریح کرد: در راستای جلوگیری از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

 وی با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

 میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

 از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.