۱۳ هیات ورزشی آذربایجان‌غربی رتبه برتر ملی کسب کردند
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
شناسه : 313777
2
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: حال حاضر ۵۳ هیات ورزشی در آذربایجان غربی فعال است که کسب رتبه برتر کشوری توسط ۱۳ هیات ورزشی بسیار قابل توجه است.
پ
پ

سجاد بیرامی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر افزود: در حال حاضر ۵۳ هیات ورزشی در آذربایجان غربی فعال است که کسب رتبه برتر کشوری توسط ۱۳ هیات ورزشی بسیار قابل توجه است.

وی اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته هیات های کاراته و ورزش های دانشگاهی رتبه برتر کشوری، هیات بسکتبال رتبه ممتاز و هیات های اسکیت و کبدی آذربایجان غربی، رتبه اول در سطح کشور را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین هیات های ورزش های ناشنوایان و همگانی در سطح هیات های کشوری رتبه خیلی خوب و نجات غریق رتبه خوب دریافت کردند.

بیرامی اظهار کرد: هیات های جانبازان و توان یابان، هاکی و انجمن های ورزشی رتبه دوم کشوری و بوکس به همراه انجمن ورزش های رزمی رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده اند.

وی گفت: در سال گذشته کمتر از ۱۰ هیات توانسته بودند رتبه های برتر ملی را از آذربایجان غربی به خود اختصاص دهند که امسال با رشد خوبی در این خصوص مواجه هستیم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی در سال های اخیر رشد قابل توجهی در حوزه ورزشی داشته و علاوه بر میزبانی رخدادهای ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی، دهها ورزشکار نیز از این استان در تیم های ملی عضویت یافته اند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.