ساختمان کلاس‌های جدید علوم پزشکی ارومیه افتتاح شد
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
شناسه : 313781
1
ساختمان‌ کلاس‌های جدید علوم پزشکی شامل ۲ کلاس ۱۴۰ و ۲۰۰ نفره با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در ‌ارومیه افتتاح شد.
نویسنده : نجیبه معصومی سرای
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، محمدامین ولی‌زاد رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح این پروژه گفت: این کلاس‌ها با زیربنای ۶۸۰ مترمربع شامل ۲ کلاس ۱۴۰ و ۲۰۰ نفره است که اتاق اساتید و ساختمان‌های جانبی به همراه محوطه ۲۵۰ متر مربعی نیز این طرح را شامل می شود.

وی افزود: این کلاس‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، کف‌پوش اپوکسی مقاوم، سیستم روشنایی به‌روز، دیوارهای آکوستیک و دوجداره با استفاده از پشم سنگ و صفحات گچ برگ، عایق حرارتی دیوار و سقف و مجهز به پنجره‌های دوجداره ترمال بریک است.

وی با اشاره به سیستم‌های مکانیکی این کلاس‌ها اظهار کرد: سیستم گرمایش و سرمایش با استفاده از دستگاه اکونوپک، سیستم اطفای حریق و سیستم اگزاست محیطی از جمله سیستم‌های مکانیکی این پروژه است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت و ‌بهینه سازی این طرح هزینه شده است.

به گزارش زرین‌خبر، استاندار آذربایجان‌غربی که پیش از افتتاح این طرح در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی شرکت کرده بود، پس از این افتتاح از دانشکده دندانپزشکی ارومیه نیز ‌بازدید کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.