ارتقای شاخص فضای آموزشی آذربایجان‌غربی در دستور کار جدی است
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
شناسه : 313771
1
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته طی سال‌های اخیر در خصوص ارتقای شاخص‌های مربوط به فضای آموزشی در استان گفت: البته این میزان کافی نیست و تلاش می کنیم که زمینه ارتقای بیشتر را فراهم کنیم.
نویسنده : نجیبه معصومی سرای
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر؛ رضا ابراهیمی روز یکشنبه در همایش سراسری مدیران مدارس آذربایجان غربی افزود: درصدد هستیم تا با همکاری همه بخش های مرتبط، میانگین فضاهای آموزشی استان را به استانداردهای کشوری نزدیک کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه آموزش، وضعیت آذربایجان غربی مطلوب است و باید توجه ویژه به کیفی سازی آموزشی و پرورشی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: عدالت محوری در ارتقای کیفیت شاخص های عمومی و تخصصی نیز مورد تاکید است که باید در دستور کار نهادهای مسوول قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جنگ ترکیبی و تمام عیار دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه داد: دشمن شاید شیوه های مختلفی برای توطئه داشته باشد ولی ما نیز باید برنامه های خاصی برای مقابله داشته باشیم که مدیران مدارس در این خصوص نقش مهمی دارند.

ابراهیمی همچنین از مدیران مدارس خواست تا با برنامه ریزی های کامل و تمام توان پذیرای دانش آموزان در سال جدید باشند و فضا را برای حضور دانش آموزان فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه تربیت، مقدم بر آموزش است، گفت: اهداف تربیتی انقلاب اسلامی باید هنرمندانه برای فرزندان ایران اسلامی و دانش آموزان روشنگری و تبیین شود که برنامه ریزی گسترده در این خصوص الزامی است.

گفتنی است؛ سال تحصیلی جدید از شنبه هفته آینده در سراسر آذربایجان غربی نظیر دیگر نقاط کشور آغاز خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.