۱۲ فروردین مظهر تجلی مردم سالاری در دنیا است
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
شناسه : 299508
10
کارشناس ارشد مسائل سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی گفت:12 فروردین تجلی مردم سالاری دینی است که در ایران اسلامی تجلی یافته که مردم در تعیین سرنوشت خویش دخیل هستند.
پ
پ

نیما سعیدی  اقدم در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: ۱۲ فروردین، روزی است که با رأی و نظر مردم ساختار سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای ملت مسلمان ایران تثبیت شد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه همه پرسی ۱۲ فروردین  ۱۳۵۸ یک اتفاق مهم تاریخی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تحلیل‌گران وابسته  به بلوک شرق و غرب، تصور می کردند که ماهیت انقلاب اسلامی فقط در سرنگونی رژیم پهلوی است و رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی آنان را به شوک فرو برد.

وی افزود: یوم‌الله ۱۲ فروردین تجلّی واقعی خواست ملّت بزرگ ایران اسلامی در تحقق غیرت و عزت اسلامی و تعیین سرنوشت کشور بدست توانمند مردم مؤمن و انقلابی بود.

سعیدی اقدم با اشاره به اینکه استقرار جمهوری اسلامی با رای ۹۸ درصدی مردم یک اتفاق بی نظیر در دنیا است، تصریح کرد: در طول ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تقریبا همه ساله انتخابات در ایران داشته ایم که در واقع هر کدام رفراندومی دیگر بوده که مردم با حضور پرشور خود مهر تایید بر جمهوری اسلامی زده اند.

وی تاکید کرد: ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت از آزمون های بزرگ در چهار دهه گذشته با سربلندی و سرافرازی بیرون آمده ونشان داده که همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌قدم است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه تصمیم گیری و مشارکت مردم در سرنوشت خود یکی از موضوعاتی است که در جمهوری اسلامی متجلی شده است، تصریح کرد: مردم سالاری واقعی در ایران اسلامی تجلی یافته که مردم در تعیین سرنوشت خویش دخیل هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.