۱۰ هکتار از گندمزارهای میاندوآب در آتش سوخت
۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
شناسه : 323057
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: ۱۰ هکتار از مزارع گندم در مجموعه کشت گندم ایستگاه کشاورزی این شهرستان طعمه حریق شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی در یکی از مناطق میاندوآب، سریعاً هفت‌دستگاه خودرو عملیاتی از ایستگاه آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه مزارع گندم دچار آتش‌سوزی شده بود، افزود: این حادثه در مجموعه کشت گندم ایستگاه کشاورزی شهرستان میاندوآب رخ‌داده بود.

وی گفت: با حضور و اقدام به‌موقع مأموران اعزامی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، این آتش‌سوزی کنترل و از واردشدن خسارت بیشتر به این مجموعه و سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان از سرایت به سایر گندم‌زارها جلوگیری شد، افزود: با توجه خشک‌بودن گندمزار و گرم بودن هوا شدت سرایت بیشتر بوده که متأسفانه ۱۰ هکتار گندم آماده برداشت در آتش سوخت.

محمدی علت آتش‌سوزی را عمدی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و تنها منجر به خسارت مالی شده است.
وی با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.