گفتمان مقاومت دشمن را عقب رانده است/ سردار سلیمانی از عاشورا و فرهنگ مقاومت درس گرفته بود
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۹:۳۴
شناسه : 286210
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: فرهنگ مقاومت یعنی ایمان به خدا، اراده و یعنی اینکه زیر بار ظلم نمی رویم و از مظلومان دفاع می کنیم و این همان اندیشه سردار سلیمانی هاست.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در مراسم گرامیداشت شهادت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر باروق، اظهار کرد:  حزب الله لبنان، حشد الشعبی و… به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و با تاسی از فرهنگ مقاومت در مقابل توطئه های دشمنان ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی به میدان آمده بود، افزود: در راستای این نقشه و برنامه ریزی بود که داعش را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه اگر محور مقاومت نبود دشمن عقب رانده نمی شد و شکست نمی خورد؛ گفت: اگر گروه های مقاومت فعال نمی شد، قطع یقین دشمن به پیش می رفت و به اهداف خود می رسید ولی فرهنگ مقاومت در مقابلشان ایستاد و آنها را عقب راند.

پالهنگ تصریح کرد: فرهنگ مقاومت یعنی ایمان به خدا، اراده و یعنی اینکه زیر بار ظلم نمی رویم و از مظلومان دفاع می کنیم و این همان اندیشه سردار سلیمانی هاست.

وی با بیان اینکه تفکر سردار سلیمانی یعنی اینکه روی مسئله قدس حساس باشیم، افزود: برای این فرهنگ مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی و روی پای خود ایستادن هزینه داده ایم و شهید تقدیم کرده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال توطئه وایجاد اختلاف و تفرقه هستند، تصریح کرد: تفکر مقاومت و ایران اسلامی در مقابل تفرقه افکنی آنها قرار داشته و می ایستد و در واقع تفکر ما در نقطه مقابل آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمامیت ارضی سوریه، عراق و یمن و فلسطین یعنی تمامیت ارضی ما، اظهار کرد: آنها با توطئه خاورمیانه جدید به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی منطقه بودند و لذا مسلمانان باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه طرفداری از کشورهای مظلوم دیگر راهبرد ما است، افزود: این فرهنگ مقاومت، و فرهنگ عدالت خواهی برای ما یک عزت و آبرو است.

پالهنگ تصریح کرد: حضور فرهنگ مقاومت و سردار سلیمانی در کشورهای اسلامی مانند عراق و سوریه به درخواست خود آنها بوده است اما آمریکا با تمام قلدری و نیز با ایجاد گروه های تروریستی مانند داعش در عراق و سوریه حضور یافته بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در مقابل گروه تروریستی وحشی داعش ایستاد و آن را نابود ساخت، افزود: فرهنگ سردار سلیمانی ها در مقابل جنایات این گروه که برای تحریف اسلام آمده بود و عامل استکبار بود، ایستاد.

پالهنگ افزود: امروز همه ما در قبال خون شهید سلیمانی و دفاع از فرهنگ مقاومت وظیفه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه به انتقام سخت از آمریکای جنایتکار و مواضع گروههای مقاومت در این زمینه اشاره و اظهار کرد:  سید حسن نصرالله به خوبی بیان کردند که کفش سردار سلیمانی از سر ترامپ باارزش تر است.

وی با بیان اینکه باید اتحاد و وحدت داشته باشیم، افزود: دشمنان به دنبال اختلاف بوده و لازمه اصلی امروز اتحاد و وحدت مردم و مسئولان است و از سوی دیگر باید قدردان این ملت بوده و فریب توطئه دشمنان را نخوریم.

پالهنگ با اشاره به اعتراف دشمنان به عدم دست یابی به اهدافشان؛ گفت: آنها تریلیونها دلار هزینه کردند ولی طرفی نبستند و این ایران اسلامی است که پیروز صحنه های مختلف بوده است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات و با بیان اینکه وظیفه ما مشارکت حداکثری در انتخابات است، اظهار کرد: تک تک مردم وظیفه دارند با بصیرت و توام با انتخاب اصلح در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.