گرامیداشت مبعث پیامبر با برنامه‌های متنوع در هفته قرآن و عترت آذربایجان غربی
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
شناسه : 298424
6

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته قرآن و عترت بیش از ۶۵ عنوان برنامه در اسفند امسال در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

پ
پ
به گزارش زرین خبر به نقل از  اروم نیوز، علیرضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های استان، اظهار کرد: به مناسبت هفته قرآن و عترت بیش از ۶۵ عنوان برنامه  در اسفندماه سالجاری در سطح استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی، افزود: سومین هفته قرآن و عترت استان همزمان با عید مبعث پیامبر اکرم (ص) از ۱۰ الی ۱۶ اسفندماه با همکاری معاونت قرآن و عترت دفتر تبلیغ و ترویج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی (گروه قرآن و عترت) برگزار می شود.

نوروزی نشست کارگروه های دینی، تربیتی، آموزشی و هنری، کرسی های تلاوت قرآن کریم، نمایشگاه قرآن و عترت به مدت یک هفته و اکران فیلم های قرآنی در سینماها و مکان های عمومی را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین اجرای نمایش های خیابانی،  برگزاری مسابقات قرآن، سرود، نغمات قرآنی خواهران و برادران، تجلیل از قاریان، حافظان، خادمان، اساتید قرآنی، یادواره شهدای قرآنی، برگزاری جشنواره های قرآنی، هنری و رسانه ای و برگزاری مسابقه کتابخوانی و زنگ انشاء را از دیگر برنامه های این هفته مطرح کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.