کولاک راه 40 روستای باروق را مسدود کرد/راهداران در تلاش برای بازگشایی مسیرها
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۳۱
شناسه : 270934
7

کولاک راه 40 روستای بخش باروق از توابع شهرستان میاندوآب را مسدود کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، بارش برف و کولاک همیشه در بخش باروق به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه سبب مسدود شدن راههای این بخش می شود.

از روز گذشته نیز که بارش برف در میاندوآب آغاز شد، بیشترین بارش ها در بخش باروق این شهرستان گزارش شده که دلیل آن کوهستانی بودن منطقه است.

در  همین زمینه دیروز بخشدار باروق میاندوآب از کولاک در برخی محورها خبر داد و گفت: که پنج دستگاه خودرو نیز در کولاک گرفتار شده بودند که با تلاش راهداران نجات یافتند.

کولاک راه 40 روستای باروق را مسدود کرد

اما امروز علی ابراهیم نژاد از مسدود شدن راه 40 روستای بخش باروق بر اثر کولاک خبر داد و به خبرنگار زرین خبر گفت: راه 40 روستای بخش باروق میاندوآب به دلیل کولاک برف مسدود شده و تلاش ها برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

بخشدار بخش باروق اظهار کرد: راهداران با استفاده از امکانات موجود برای بازگشایی مسیر این روستاها که به دلیل کوهستانی بودن، مسدود شده، تلاش می کنند و با اقدامات انجام گرفته سعی می شود تا امروز بازگشایی شوند.

راهداران در تلاش برای بازگشایی مسیرهای روستایی بخش باروق

در همین زمینه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر از تلاش راهداران برای بازگشایی برخی محورهای روستایی در بخش باروق خبر داد.

رمضان محمدپور اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک، برخی محور های روستایی به ویژه در نقاط مرتفع این بخش مسدود می شود که از دیروز با همت راهداران پر تلاش این اداره در حال باز گشایی است.

وی افزود: ارتفاع برف در محور های کوهستانی بخش باروق به علت کولاک متغیر بوده و از ۱۵ سانتیمتر تا نیم متر گزارش شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.