کنار شهردار هستیم
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
شناسه : 319811
6
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب: نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت:شهردار از روزی که شروع به کار کرده؛ شب و روز نداشته و نهایت تلاش خود را به کار گرفته و ما نیز در کنار او هستیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، روبین کلانتری در جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه از طرف خود و اعضای شورای شهر از زحمات و تلاش‌های شهردار تقدیر و تشکر را داریم، اظهار کرد: شهردار از روزی که شروع به کار کرده؛ شب و روز نداشته و نهایت تلاش خود را به کار گرفته و ما نیز در کنار او هستیم تا نهضت شهردار ادامه پیدا کند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه طرح برخی مسائل و مشکلات دلیل بر نادیده‌گرفتن خدمات شهرداری نیست، افزود: این مشکلات از ابتدا در شهر بوده و همچنان هست و دلیل طرح این مسائل؛ توجه به آنها است تا این مشکلات مرتفع شود.

وی گفت: وقتی در شهر حرکتی نباشد؛ مشکلات و کاستی‌ها به چشم نمی‌آید؛ ولی وقتی در شهر حرکتی شروع می‌شود در آن صورت برخی کاستی‌ها خود را نمایان می‌کنند که در شهر ما نیز این‌گونه بوده و برخی کارهای عقب‌افتاده داریم.

کلانتری در ادامه با بیان اینکه خودنمایی دوباره سگ‌های ولگرد در سطح شهر سبب گلایه شهروندان شده است، تصریح کرد: مشکل سد معبر نیز از دیگر مسائلی بوده که مردم با آن روبرو هستند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب به اهمیت لایروبی جوی‌های آب در سطح شهر نیز اشاره و تصریح کرد: هم چنین لازم است در کنار نهضت آسفالت، نهضت لایروبی جوی‌های آب نیز در سطح شهر راه‌اندازی شود.

شهربازی، مدیریت آرامستان، نظارت بر سد معبر از دیگر مسائلی بود که کلانتری به آن پرداخت.

اعضای شورا جلوی دوربین‌ها شهردار را مؤاخذه نکنند

دیگر عضو شورای اسلامی شهر میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه تمام موضوعات مطرح شده توسط اعضای شورای شهر درست و صحیح است، اظهار کرد: شما پیش‌ازاین نیز شورای شهر بودید درحالی‌که شهردار هفت ماه است بر سر کار آمده است.

مصطفی رسولی افزود: اگر شهردار زودتر سرکار می‌آمد؛ قطعاً زمان بیشتری در اختیار داشت و سریع‌تر می‌توانست به موضوع آسفالت ورود پیدا کند نه اینکه در اسفندماه از وی آسفالت بخواهیم.

وی با بیان اینکه شهردار میاندوآب از زمان روی کار آمدن با عملکردش روی شورای شهر را سفید کرده است، گفت: اعضای شورا جلوی دوربین‌ها شهردار را مؤاخذه نکنند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه اگر شهردار زودتر در مسئولیت قرار می‌گرفت، کارها را پیش می‌برد، تصریح کرد: اگر وعده‌ای تحقق‌نیافته باعث‌وبانی آن اعضای شورای شهر هستند.

رسولی اظهار کرد: انصافاً در هر نقطه از شهر، شهردار روی ما اعضای شورا را سفید کرده است و من به نوبه خود و از طرف همکارانم از شهردار تشکر می‌کنم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.