کشف پنیر غیر بهداشتی در میاندوآب
۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۵۹
شناسه : 275168
4

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب از کشف و ضبط پنیر غیربهداشتی و پلمپ کارگاه تهیه این پنیرها خبر داد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر گفت: به دنبال شکایت وارده به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت مبنی بر تهیه و بسته بندی پنیرهای غیر بهداشتی و فاسد در خانه مسکونی در یکی مناطق شهرستان میاندوآب موضوع در دستور کار کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب اظهار کرد: در این راستا و پس از انجام اقدامات لازم و با اخذ حکم دادستانی و مجوز ورود به منزل با همکاری نیروی انتظامی و ‌کارشناس حقوقی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب به محل مراجعه کردند.
وی افزود: پس از مراجعه به محل و انجام اقدامات لازم، پنیر، ابزار و دستگاه های کار مربوطه نیز توقیف و برای فرد متخلف پرونده تخلف بهداشتی تشکیل داده شد.
حیدری با اشاره به وصول 50 شکایت مردمی در زمینه بهداشتی از طریق سامانه 190، تصریح کرد: شکایت بهداشتی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ مربوط به شهرستان میاندوآب توسط بازرسان بهداشت محیط شبکه سریعا مورد رسیدگی قرار گرفته اند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب اظهار کرد: از تمامی شهروندان عزیز درخواست می کنیم تا در صورت مواجهه با هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی در زمینه مواد غذایی خوردنی و آشامیدنی و یا شرایط بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و همچنین هر اقدامی که تهدید علیه سلامت عمومی محسوب می‌شود، فورا آن را با سامانه 190 در جریان بگذارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.