کشف سه هزار و ۹۱۵ کیلوگرم تخم مرغ در میاندوآب
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
شناسه : 297642
10
رییس اداره صنعت، معدن وتجارت میاندوآب خبر داد؛ رییس اداره صنعت، معدن وتجارت میاندوآب گفت: سه هزار و 915 کیلوگرم تخم مرغ که بصورت غیر مجاز در صدد خروج از استان بود، از دو دستگاه خودرو وانت در ایست و بازرسی پلیس میاندوآب کشف و ضبط شد.
پ
پ

رحمان درفشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، گفت: در حین بازرسی از خودرو های حمل بار در ایست و بازرسی شهید محمدنژاد شهرستان توسط نیروهای انتظامی، سه هزار و ۹۱۵ کیلوگرم تخم مرغ که بصورت غیر مجاز در صدد خروج از استان بود از دو دستگاه خودرو وانت کشف و ضبط شد.

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت میاندوآب افزود: محموله تخم مرغ کشف شده توسط نیروهای انتظامی میاندوآب پس از صورتجلسه با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت میاندوآب و با هماهنگی نهادهای ذیربط با قیمت مصوب و تحت نظارت بازرسان اداره صمت جهت مصرف عموم مردم در فروشگاههای سطح شهر توزیع شد.

وی اظهار کرد: همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحد های صنفی، غیر صنفی، خدماتی و توزیعی را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.