کشف ۳ تن آرد قاچاق در میاندوآب
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
شناسه : 322494
5
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه خودرو بیش از ۳ تن آرد قاچاق کشف شد.
پ
پ

 سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمد نژاد انتظامی شهرستان میاندوآب در حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در مسیر میاندوآب – تبریز به یک دستگاه سایپا مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند .

 فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو مقدار ۳ تن و ۹۶۰ کیلوگرم آرد را که به‌صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع، حمل می‌شد کشف کردند.

 وی گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .

 رستم پور با اشاره به اینکه در این عملیات یک نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: فرد متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: پلیس با تمام توان و اقتدار با پدیده قاچاق برخورد کرده و در راستای جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد .

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت‌های این فرماندهی انتظامی است، اظهار کرد: مبارزه با این پدیده از سال‌های گذشته در اولویت پلیس بوده و امسال نیز جزو اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 رستم پور افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

 فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.