کاهش نگران کننده استفاده از ماسک در میاندوآب/ بازارهای دواب تا اطلاع ثانوی تعطیل است
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۹
شناسه : 293380
7
فرماندار میاندوآب: حسام شیرازه محبت با بیان اینکه متاسفانه علی رغم هشدارها، نوعی عادی انگاری در جامعه وجود دارد، افزود: این شرایط و کاهش رعایت دستورالعمل ها و نیز کاهش استفاده از ماسک زنگ خطر بوده و نگران کننده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه شهرستانی ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری میاندوآب امروز تشیکل شد.

در این جلسه فرماندار میاندوآب در سخنانی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: باید دستگاه های اجرایی در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته و نسبت به رعایت این شیوه نامه  احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

حسام شیرازه محبت با بیان اینکه متاسفانه علی رغم هشدارها، نوعی عادی انگاری در جامعه وجود دارد، افزود: این شرایط و کاهش رعایت دستورالعمل ها و نیز کاهش استفاده از ماسک زنگ خطر بوده و نگران کننده است.

وی با تاکید بر همکاری دستگاههای مختلف در زمینه اطلاع رسانی و هشدار نسبت به وضعیت شکننده کرونایی در شهرستان، اظهار کرد: باید مجددا نسبت به اطلاع رسانی و اعلام هشدار توسط آمبولانس ها در سطح شهر در مورد ضرورت استفاده از ماسک توسط مردم اقدام شود.

فرماندار میاندوآب در ادامه با تاکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تاکسی‌های سطح شهر، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در بازرسی‌های صنوف در آستانه شب عید، تیم‌های بازرسی در کنار بازرسی و نظارت، مالکان صنوف را نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک ملزم کنند.

موردی از ویروس کرونای انگلیسی در میاندوآب مشاهده نشده است

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان، اظهار کرد: میاندوآب هم اکنون در وضعیت زرد ولی شکننده قرار دارد و اگر نسبت به رعایت دستورالعمل ها بی توجهی شود، امکان تغییر وضعیت وجود دارد.

سهراب حیدری با بیان اینکه تاکنون موردی از ویروس کرونای انگلیسی در میاندوآب مشاهده نشده است، گفت: موارد مشکوکی که در این زمینه وجود داشت نیز تست آنها منفی بوده است.

وی با اشاره به اینکه از معضلات اصلی در این شهرستان توزیع کالاهای اساسی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای است، افزود: در این زمینه اداره صنعت، معدن و تجارت و متولیان باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از تجمع و ازدحام انجام دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه بازارهای دواب تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری همچنان ضعیف بوده و افراد کمتری‌ از ماسک استفاده می‌کنند که باید از سوی نهادهای متولی اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.