پیش‌بینی‌ ۱۳۱ شعبه اخذ رأی در میاندوآب
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 321896
2
فرماندار ویژه میاندوآب خبر داد: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: در این شهرستان ۱۳۱ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای جمع‌آوری آرای مردم پیش‌بینی‌ شده است.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با بیان اینکه آمادگی کامل و لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان میاندوآب وجود دارد، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان میاندوآب ۱۳۱ شعبه اخذ رأی شامل ۶۵ شعبه شهری و ۶۶ شعبه روستایی برای جمع‌آوری آرای مردم پیش‌بینی‌ شده است.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: تمام عوامل انتخابات، در راستای چهاراصل مورد تأکید مقام معظم رهبری شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ ثابت کرده که هیچ راهی راحت‌تر و منطقی‌تر از برگزاری انتخابات برای دخالت مردم در تعیین سرنوشت کشور وجود ندارد، گفت: شرکت در انتخابات مهم‌ترین و معقولانه‌ترین راه دخالت مستقیم مردم در اداره امور کشور بوده کم‌هزینه‌ترین راه ایجاد خاکریز دفاعی در مقابل دشمن است.

رضایی با بیان اینکه مردم ایران همیشه بصیرت و هوشیاری خود را به رخ دشمنان کشیده‌اند، تصریح کرد: فردا مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر ولایت‌مداری، انقلاب دوستی و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی به رخ دشمنان کشیده می‌شود.

فرماندار ویژه میاندوآب اظهار کرد: قطعاً روز جمعه مردم میاندوآب نیز همگام با سراسر کشور و در راستای رسالت خطیر ولایت‌پذیری بر اساس فرامین مقام معظم رهبری؛ با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ این شهر و انقلاب اسلامی ثبت کرده و در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کرده و بار دیگر دشمنان را مأیوس می‌کنند.

وی با بیان اینکه امانت‌دار رأی مردم خواهیم بود، افزود: جلسات توجیهی و آموزشی برای عوامل شعبات اخذ رأی اعم از تیم‌های اجرایی و فنی به طور کامل برگزار شده و نمایندگان فرماندار، بازرسان، ناظران، کاربران و اعضای شعب آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند تا ان‌شاءالله روز جمعه شاهد انتخاباتی پرشور و گسترده باشیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.