پیش‌بینی امام (ره) درباره آمریکا محقق شد
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
شناسه : 321105
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: امروز شاهد هستیم که در کشور آمریکا دانشجویان این کشور علیه مسئولان آمریکا شعار می‌دهند و در دفاع از فلسطین به میدان می‌آیند و این همان تحقق پیش‌بینی امام خمینی (ره) است.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با تسلیت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: خداوند تبارک‌وتعالی وحی را بر دو نوع وحی علمی و عملی قرار داده که منظور از وحی عملی همان الهام است و خداوند به تمام انسان‌های متدین و کسانی که در راه خدا قدم برمی‌دارند مثل مادر حضرت موسی (ع) که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است؛ الهام می‌کنند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: خداوند با الهام یا وحی عملی به انسان‌های خوب و الهی راه حق را نشان داده و انسان‌های باتقوا را از دوراهی نجات می‌دهد و امام خمینی (ره) نیز دارای چنین ویژگی بودند.

وی با اشاره به اینکه تمام پیش‌بینی‌ها امام محقق شده است، گفت: امام خمینی (ره) رهبری صالح و مردی پاک‌طینت بودند؛ خداوند حقایق را بر ایشان الهام می‌کرد و امروز می‌بینیم که تمام روشنگری و روشن‌بینی‌های ایشان محقق شده است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی از جمله پیش‌بینی‌های حضرت امام خمینی (ره) بود، تصریح کرد: زمانی که حضرت امام خمینی (ره) از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سخن گفتند کسی فکر نمی‌کرد که تحقق پیدا کند؛ اما امام (ره) فرمود که مارکسیسم باید به موزه برود و طولی نکشید که اتحاد جماهیر شوروی از هم پاشید.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه منفور شدن آمریکا از دیگر پیش‌بینی‌های حضرت امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که در کشور آمریکا دانشجویان این کشور علیه مسئولان آمریکا شعار می‌دهند و در دفاع از فلسطین به میدان می‌آیند و این همان تحقق پیش‌بینی امام خمینی (ره) است.

وی افزود: از دیگر پیش‌بینی‌های حضرت امام خمینی (ره) این بود که رئیس‌جمهور آمریکا منفورترین شخص دنیا شود که این نیز تحقق‌یافته و بر اساس آماری که موجود است رئیس‌جمهور آمریکا منفورترین شخص در دنیا است.

حسن‌زاده هم چنین با بیان اینکه این انقلاب وابسته به شخص نیست و بلکه یک معیار است، اظهار کرد: هر کس در داخل کشتی انقلاب باشد نجات می‌یابد و هر کس خارج از کشتی انقلاب قرار گیرد؛ مضمحل شده و منحرف می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.