احداث ۷ باب جایگاه سوخت در جنوب آذربایجان‌غربی
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۰
شناسه : 319868
4
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب خبر داد: سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: هفت باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی سوخت مایع و CNG در جنوب آذربایجان غربی احداث می‌شود.
پ
پ

ابراهیم پوریزدانی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه، کاهش مدت‌زمان انتظار سوخت‌گیری در جایگاه‌ها و نیز ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان و مردم شریف در جنوب آذربایجان غربی احداث جایگاه‌های عرضه فراورده‌های نفتی در دستور کار قرار دارد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: در این زمینه هم اکنون تعداد هفت باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی سوخت مایع و CNG در شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی در دست اخت است.

وی گفت این جایگاه‌های سوخت در میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده، شاهین‌دژ و پیرانشهر و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

پوریزدانی با اشاره به صدور مجوز احداث جایگاه‌های جدید بنا بر ضرورت احداث و با فرایند احداث و پیشرفت فیزیکی بالای۷۰درصدی، تصریح کرد: با احداث و راه‌اندازی این جایگاه‌ها در سال جاری شرایط مناسبی در عرضه فرآورده‌های نفتی در این منطقه خواهیم داشت.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هم چنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی سه باب از جایگاه‌های CNG و ۵۵درصدی چهار باب جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه میاندوآب به ۱۱۱ باب خواهد رسید.

وی با اشاره به استقبال عمومی شهروندان از سوخت پاک و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین، گفت: روزانه به‌صورت میانگین حدود ۵۳۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود که با بهره‌برداری از جایگاه‌های CNG در حال ساخت ۵۵۰ هزار مترمکعب در ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده می‌شود.

پوریزدانی با بیان اینکه هم اکنون ۵۹ جایگاه CNG در منطقه میاندوآب فعالیت دارند، افزود: این تعداد شامل ۳۰ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲۹ باب جایگاه دومنظوره است که به‌صورت شبانه‌روزی در امر توزیع سوخت پاک CNG فعالیت دارند.
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.