پل جدیدی بر روی رودخانه زرینه‌رود اجرا می‌شود
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 319996
6
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: احداث پل جدید بر روی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب در حال طی مراحل مقدماتی است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اینکه قولی که به مردم میاندوآب در مورد احداث پل جدید بر روی رودخانه زرینه‌رود این شهرستان داده عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای فروردین‌ماه امسال مراحل احداث پل جدید بر روی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب را شروع کرده و این طرح در حال طی مراحل مقدماتی است.

شهردار میاندوآب افزود: مشاور طرح انتخاب شده و تا یک ماه آینده نقشه اجرای این پل بر روی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب طراحی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه و اتمام آن روزشمار نصب می‌کنیم، گفت: روزشمار ۱۸ ماهه‌ای بر اساس قولی که به مردم میاندوآب داده‌ایم؛ بر روی پل نصب‌کرده و آن را اجرایی می‌کنیم.

محمدزاده هم چنین با اشاره به اینکه ارتقا درجه شهرداری یکی از موضوعات مهم بوده است، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب در دوره ششم برای ارتقا درجه شهرداری قدم‌های بزرگی برداشته‌اند.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه تفریغ بودجه یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای ارتقا درجه شهرداری‌ها است، اظهار کرد: با اقدامات انجام‌گرفته، ان‌شاءالله درجه شهرداری میاندوآب از ۹ به درجات بالاتر ارتقا می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۰ نفر از سال ۹۴ از شهرداری میاندوآب بازنشست شده ولی کسی جایگزین نشده است، افزود: هم اکنون شهرداری میاندوآب دارای ۳۵۰ نفر نیروی رسمی، قراردادی و پیمانی و ۲۰۰ نفر نیروی خدمات شهری است.

محمدزاده هم چنین با بیان اینکه پارک جنگلی شهید قاسمی با مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرداری واگذار شده است، تصریح کرد: شهرداری میاندوآب در این محل قراردادهای خود را با منابع طبیعی جهت سرمایه‌گذاری منعقد خواهد کرد و در آن مراکز تفریحی و ورزشی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه قدم‌های خوبی برای میاندوآب برداشته شده است، گفت: شهرداری و شورای شهر میاندوآب روزهای خوب برای شهروندان میاندوآب نوید می‌دهد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.