پلیس ساختمان روستایی در میاندوآب راه‌اندازی می‌شود
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
شناسه : 308552
5
بخشدار مرکزی میاندوآب: بخشدار مرکزی میاندوآب گفت: در راستای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، پلیس ساختمان روستایی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مصطفی باقر نژاد در نشست هم‌اندیشی دهیاران، اظهار کرد: در روزهای آینده پلیس ساختمان روستایی راه‌اندازی می‌شود.

بخشدار بخش مرکزی میاندوآب افزود: توسعه عمرانی و رفاهی روستاها، حل مسائل و مشکلات مردم از اولویت‌های اصلی دولت است.

دهیاران از ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه گفت: فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز و اخذ پروانه ساخت در اولویت کاری دهیاران باشد.

ناصر سلمان‌زاده افزود: دهیاران در مباحث مالی، عملکرد عمرانی تلاش بیشتری از خود نشان دهند تا به ارتقای درجه دهیاری منجر شود.

وی اظهار کرد: حکم کمیسیون ماده ۹۹ نیز حکم قضایی بوده و لازم‌الاجراست.

اعتبارات ویژه برای آسفالت معابر روستایی

مهدی رضایی، رئیس اداره فنی و امور عمرانی فرمانداری میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه دولت اعتبارات ویژه‌ای برای آسفالت معابر روستایی هزینه می‌کند، گفت: هرگونه حفاری در سطح معابر آسفالت روستایی فقط با هماهنگی دهیاران و تعیین نحوه ترمیم محل حفاری انجام خواهد شد.

این جلسه با حضور جمعی از روسای ادارات باهدف ایجاد تعامل و همکاری سازنده در جهت ارائه خدمات مناسب در سطح روستاها و نحوه استفاده دهیاران به‌عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برگزار شد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.