نظارت بر ساخت و ساز با تقویت پلیس ساختمان در میاندوآب افزایش یابد
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۱
شناسه : 303291
7
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان و حمایت همه جانبه از پلیس ساختمان، گفت: برخورد قاطعانه با متخلفان و حمایت از پلیس ساختمان باید تقویت شده و برای شهروندان مشهود باشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز و خارج از استاندارد، آینده توسعه شهری را تهدید می‌کند، اظهار کرد:متاسفانه شاهد ساخت و سازهای غیر متعارف در سطح شهر هستیم.

علی پیام افزود:کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در هسته مرکزی شهر با طبقات غیر متعارف و خارج از استاندارد و قوانین شهرداری می کنند نه تنها باعث ایجاد معضلات مختلف در امر خدمات دهی می شوند بلکه در مواقع بحرانی همچون آتش سوزی و زلزله جان همشهریان خود را نیز با خطرات جدی مواجه می سازند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان و حمایت همه جانبه از پلیس ساختمان گفت:برخورد قاطعانه با متخلفان و حمایت از پلیس ساختمان باید تقویت شده و برای شهروندان مشهود باشد.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: مجموعه شهرداری موظف است فقط در چهارچوب قوانین و ضوابط مجوز ساخت صادر کند و قبل از شروع ساخت و ساز طبقات اضافی پیگیر موضوع شود.

پیام اظهار کرد: از سازمان نظام مهندسی نیز انتظار می رود اهتمام ویژه ای نسبت به صدور پروانه های ساخت و نظارت بر روند ساخت و ساز داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.