شهرداری میاندوآب نسبت به شناسایی و نظارت بر ساختمان‌های ناایمن اقدام کند
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
شناسه : 308847
2
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: شهرداری‌های میاندوآب و بکتاش با تشکیل کارگروه تخصصی، نسبت به شناسایی ساختمان‌های ناایمن اقدام کرده و نظارت دقیقی نیز بر گودبرداری‌ها داشته باشند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در میاندوآب با تأکید بر رعایت قانون در ساخت‌وسازها، اظهار کرد: شهرداری موظف است دراسرع‌وقت نسبت به سازماندهی نیروهای پلیس ساختمان و بلوک‌بندی منطقه خدمتی اقدام کند.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: فعالیت پلیس ساختمان در گروه‌های دونفره با تعریف منطقه مأموریت، لباس متحدالشکل و پوشش حداکثری شهر بوده و در صورت عدم گزارش ساخت‌وساز غیرمجاز گروه مامور باید پاسخگو باشد.

وی گفت: شهرداری‌های میاندوآب و بکتاش با تشکیل کارگروه تخصصی، نسبت به شناسایی ساختمان‌های ناایمن اقدام کرده و نظارت دقیقی نیز بر گودبرداری‌ها داشته باشند.

رضایی بر لزوم توجه به امر سرمایه‌گذاری نیز اشاره و تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران متخلفی که تنها باهدف سود بیشتر اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز، فرار مالیاتی و عدم پرداخت حق‌وحقوق قانونی شهرداری می‌کنند، خیانت به مردم است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.