پرداخت ۸۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
شناسه : 322007
0
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: در یک سال گذشته در راستای خودکفایی خانواده‌های مددجوی تحت پوشش در این شهرستان، ۸۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: طی یک سال گذشته در راستای خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در میاندوآب، ۸۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این میزان تسهیلات برای ۹۴۰ نفر در زمینه‌های مختلف اعم از دامداری، تولیدی، فعالیت‌های خدماتی، قالی‌بافی و سایر صنوف پرداخت شده است.

وی گفت: شهرستان با جذب ۸۷ درصدی اعتبارات اشتغال‌زایی مددجویان در رتبه نخست استانی قرار دارد.

چوپان نژاد تصریح کرد: باتوجه‌به تعامل بین بانک‌های عامل میاندوآب؛ امیدواریم در ادامه نیز مددجویانی که برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند؛ بتوانند تسهیلات موردنیاز خود را دریافت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با اشاره به برگزاری دوره آموزشی رایگان برای مددجویان، اظهار کرد: مددجویان برای دریافت کارت مهارت فنی و حرفه‌ای جهت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به‌صورت رایگان آموزش‌دیده‌اند.

وی گفت: باتوجه‌به شعار کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش و خروج آنها از چرخه امداد و حمایت قدم برمی‌داریم.

چوپان نژاد افزود: تسهیلات اعطا شده علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم؛ زمینه اشتغال غیرمستقیم برای سایر افراد را نیز فراهم می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از همراهی بانک‌های عامل در راستای ارائه تسهیلات برای مددجویان، تصریح کرد: در کنار طرح‌های اشتغال‌زایی برای آموزش مهارت‌آموزی مددجویان نیز اقدام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب همچنین با تقدیر و تشکر از خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.

پنج هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میاندوآب هستند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.