وصیت‌نامه شهید «سید نورالدین سیدی»
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۰
شناسه : 321475
3
عزیزانم مگر نمی‌دانید که این دنیای فانی جایگاه ابدی ما نیست مگر نمی‌دانید که بهشت و سعادت را به بها بدهند و به بهانه ندهند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، متن وصیت‌نامه شهید «سید نورالدین سیدی» را در ادامه می‌خوانید:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عزیزانم مگر نمی‌دانید که این دنیای فانی جایگاه ابدی ما نیست مگر نمی‌دانید که بهشت و سعادت را به بها بدهند و به بهانه ندهند.
آری من غلام حسینم و حال وقت آزمایش من است وقت آن است که ثابت کنم حرفی را که یا لیتنا کنا معک فافوز فوزا عظیما من حقیر می‌گفتم و همیشه منتظر، فرصت را به من عنایت نمود و چه لذت‌بخش است اگر شهید شوم که تنها راه سعادت، ایمان، جهاد، شهادت البته در سایه ولایت و اینک در زمان غیبت مولایم حجت ابن الحسن ولایت به عهده رهبرم الامام روح‌الله الموسوی الخمینی است؛ آری بدون قبول ولایت هیچ کاری قبول نخواهد شد.

ای مسلمانان! امامتان را خوب نگهدارید که به خدا قسم در زمان غیبت بهتر از او نخواهید یافت، او را دعا کنید و همواره در خط امام گام بردارید که خط امام‌زمان (عج) و در نهایت خط خداست و بترسید از آتش خدا اگر با او مخالفت کنید.
عزیزانم! برای شما از پیشگاه خدای تبارک‌وتعالی طلب صبر و استقامت می‌کنم. هیچ‌وقت غمگین مباشید مگر خانواده و عزیزان در عروسی فرزند خود غمگین هستند مگر وقتی من وعده دیدار با مولایم حسین را دارم باید شما غمگین باشید هرگز غمگین بودن شما روح مرا ناراحت می‌کند عزیزانم بر سر در خانه پرچم سیاه نزنید؛ بلکه پرچم سبز بزنید و افتخار کنید که پسرتان در آزمایش و یاری دین خدا سربلند بیرون‌آمده است. جلوی چشم دشمنان گریه نکنید، شکر خدا را بگویید و دعا برای سلامتی امام و یارانش کنید. غمگین مباشید که اگر شهید شدم زنده خواهم شد و همواره شاد هستم.

شهادتم را تبریک بگویید
مادر جان شهادتم را به امام زمام (عج) و نایبش امام خمینی و تمام پدران و مادران شهید داده تبریک بگو خدایا به من قلبی ده که خود در آن جای بگیری و الهی چشمی ده تا راهم را از میان کوره‌راه‌ها بیابم و گوشی ده تا صدای الهیت را از میان نغمه‌های شیطانی جدا سازم و خدایا دستی ده تا بدان سنگ لاخه های راهم را کنار بگذارم و پایی ده که آن را بپیمایم و آنگاه در پایان، شهادتی ده تا بدان به سرمنزل مقصود رسم. والسلام التماس دعا

شهید «سید نورالدین سیدی» در سال ۱۳۴۴ در میاندوآب دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۲ در روز یازدهم اسفندماه در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون شیمیایی شد و تمام بدن ایشان سوخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: پرونده فرهنگی شهدا، اداره اسناد انتشارات، هنری

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.