وصیت‌نامه شهید «رشید اسلامیان»
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۰
شناسه : 321361
2
جبهه را انتخاب کردم و رفتم تا با کفر مبارزه کنم. پس وصیت می‌کنم که هرگز برای من اشک نریزید و افتخار کنید که توانسته‌اید تحفه ناقابل به پیشگاه خداوند هدیه می‌کنید.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، در وصیت‌نامه شهید بزرگوار می‌خوانید:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بدانید ملت مسلمان ایران، متکی به سلاح ایمان است. به‌خاطر همین به شرق و غرب نه گفته و به جمهوری اسلامی رأی آری داده است و تا آخرین قطره خون خود، پای رأی خود ایستادگی خواهند کرد تا استثمار شرق و غرب را به‌جای خود بنشانند و به یاری خداوند متعال و به رهبری امام امت خمینی بت‌شکن این انقلاب را از مرزهای کشور به کشورهای اسلامی صادر خواهیم کرد.

جبهه را انتخاب کردم و رفتم تا با کفر مبارزه کنم. پس وصیت می‌کنم که هرگز برای من اشک نریزید و افتخار کنید که توانسته‌اید تحفه ناقابل به پیشگاه خداوند هدیه می‌کنید.

عمل به قرآن را سرلوحه کارهایتان قرار دهید و خودتان را در حضور خدا بدانید و زینب وار در مقابل سختی‌ها بایستید. همسر عزیزم، می‌دانم کمی از ازدواجمان می‌گذرد؛ ولی بهتر می‌دانی که جهاد واجب‌تر از ماندن است و امیدوارم که بعد از من زحمت فرزندمان را بکشی و در راه اسلام تربیت دهی تا خط امام را بیاموزی که همان خط تعالی‌بخش اسلام است.

شهید «رشید اسلامیان» یکم مرداد ۱۳۳۸ در باروق چشم به جهان گشود. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام در بیست و چهارم آذر ۱۳۶۰ در سرپل ذهاب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.