ورودی میاندوآب به تصاویر شهدا مزین شد
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325295
1
شهردار میاندوآب:  شهردار میاندوآب گفت: تمثال شهدای میاندوآب در کنار المان شهیدان باکری و شهید سلیمانی در ورودی‌های این شهر نصب شد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: پیگیری و نصب المان‌ها و نمادهای شهری یکی از اقداماتی بودکه در دوره جدید مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.

 شهردار میاندوآب افزود: در این زمینه اقدامات لازم برای انتخاب المان‌ها و جانمایی جدید برای المان‌ها و نیز خرید المان‌های جدید در نقاط مختلف شهر انجام شد.

 وی با بیان اینکه میاندوآب زادگاه شهیدان باکری بوده و به این نیز افتخار می‌کند، گفت: در راستای شناساندن میاندوآب به‌عنوان زادگاه شهیدان باکری و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه؛ المان شهید باکری در یکی دیگر از ورودی‌های شهر میاندوآب جانمایی و نصب شد.

 محمدزاده تصریح کرد: هم چنین در کنار این موضوع؛ دو المان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیز در میادین و ورودی‌های میاندوآب نصب و رونمایی از آنها با حضور مسئولان انجام گرفت.

 شهردار میاندوآب با اشاره به نصب تمثال شهدای این شهرستان در یکی از ورودی‌های میاندوآب، اظهار کرد: در گام اول تمثال ۳۲ شهید میاندوآب در ورودی از سمت تبریز جانمایی و نصب شده است.

 وی گفت: برای آماده‌سازی و نصب این المان‌ها و تمثال شهدا در مجموع ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 محمدزاده با اشاره به اینکه این شهرستان در کریدور شمال غرب کشور و مسیر تردد روزانه هزاران مسافر قرار دارد، اظهار کرد: نصب المان‌های مختلف باهدف زیباسازی شهری، ایجاد جلوه‌های بصری، رضایت شهروندان و توجه گردشگران و مسافران با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری ادامه دارد.

 وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته است و در این راستا نیز ایجاد جلوه‌های بصری را در دستور کار دارد.

 محمدزاده با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب هستیم، افزود: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده طی زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم شده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

 پیش‌ازاین نیز المان‌های نوری، المان خوش آمد گویی به مسافران در ورودی شهر، المان «من میاندوآب را دوست دارم» و المان‌های جدید دوچرخه در راستای ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و معرفی میاندوآب به‌عنوان شهر دوچرخه ایران در میدان انقلاب میاندوآب نصب شده بود.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.